Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Η ΙΟΝΙΑ το όνειρο - Η ΟΚΕΣΑ και ο τραγελαφικός Κερκυραιάρχης Υπουργός!

Εγκαινιάστηκε η Ιόνια Οδός, ο δρόμος που αλλάζει τη μοίρα της Ηπείρου Η ΙΟΝΙΑ το όνειρο- 
Η ΟΚΕΣΑ και ο 
τραγελαφικός Κερκυραιάρχης Υπουργός!


Επιτέλους, η  ΙΟΝΙΑ, και επίσημα με τα εγκαίνια για τη συνολική παράδοση από τον Πρωθυπουργό κ. Α. Τσίπρα. 

ΙΟΝΙΑ Οδός, συνέχεια της Γέφυρας Ρίου Αντίρριου και της Ολυμπίας οδού(Αθήνα-Πάτρα). 

Ένα όνειρο για άπειρους  ταξιδιώτες που, διαχρονικά, πέρα από το χρόνο, τον κόπο, το κόστος και την... ένταση,  δεν ήξεραν αν θα έφταναν στον προορισμό τους.
Ανακούφιση και συναισθήματα  για τα οποία δεν είναι εύκολη η έκφραση.
Προοπτικές για ένα άλλο μέλλον, κυρίως της Δ.Ελλάδας!
Μια ένωση των μεγάλων  αυτοκινητοδρόμων και λιμανιών και με εξόδους προς πολλές κατευθύνσεις,  εκτός χώρας.  Και αντίστοιχα, εισόδους!

Όμως, και ικανοποίηση για όλους όσους, 10ετίες, προβάλλουν, διεκδικούν, απαιτούν, αγωνίζονται.
Για όσους δεν παρακολουθούν αλλά ενεργούν!

Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ (Ο.ΚΕ.Σ.Α.),
 με την ανακοίνωσή της στις 3 Αυγούστου 2017 (http://takerkyraika.blogspot.gr/ )

 με αφορμή την παράδοση του τελευταίου τμήματος της ΙΟΝΙΑΣ,
περιγράφει (παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα στοιχεία) το δικό της δημιουργικό και διεκδικητικό στίγμα, αποτυπωμένο σ' αυτό το όνειρο για μια πορεία διαφορετική από Αθήνα-Ηγουμενίτσα.


Φέρι μποτ  και 

άξονας Βορρά Νότου Κέρκυρας

Με το όνειρο πλέον πραγματικότητα (αλλά με   διεκδίκηση  να μειωθεί το κόστος διοδίων) θέτει, μαζί με άλλα πολύ σημαντικά, δύο μεγάλα διαχρονικά  μεν προβλήματα, όμως τώρα "υπονομεύουν" και το όνειρο ΙΟΝΙΑ-Ρ-Ολυμπία!

Πρόκειται για: 

- Φέριμποτ  Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα: Η άλλη πληγή:  χρόνος,  κόστος, ποιότητα, εξυπηρέτηση.

- Άξονας Βορρά Νότου Κέρκυρας: Ο "σχεδιασμένος" 10ετίες ούτε πρόκειται να γίνει αλλά και δε   θα έπρεπε. Νέα χάραξη με διατρύπηση των βουνών Αγίων Δέκα και Παντελεήμονα είναι η μόνη λύση για να μεταμορφωθεί η Κέρκυρα αλλά και οι ταξιδιώτες να ανασαίνουν .

Τίθεται δε το αέναο ερώτημα: Υπάρχουν και εδώ συμφέροντα που υπονομεύουν κάθε αλλαγή, τα οποία όμως "υπηρετούνται και... αρμοδίως;".

 

Και ένα τραγελαφικό 

από Κερκυραιάρχη Υπουργό!

 Η ΟΚΕΣΑ, το 1997, επισκέφθηκε τον Κερκυραίο Υπουργό.
Στα θέματα που του έθεσε ήταν και τα προβλήματα της Κέρκυρας.

Ο Πρόεδρος της ΟΚΕΣΑ ξεκίνησε με την περιγραφή των κινδύνων  και το αίτημα για λύση των μεγάλων προβλημάτων  της διαδρομής   Αθήνα-Ηγουμενίτσα, συνδυαστικά και με τη Γέφυρα  Ρίου Αντίρριου. 
Ο υπουργός ανασηκώθηκε, στρονίστηκε κι άρχισε να εμφανίζει σημάδια εκνευρισμού.
Τελικά τινάχτηκε, κτύπησε τη γροθιά στο γραφείο και του φώναξε: Ήλθες εδώ να που πεις για τα προβλήματα των Ηπειρωτών και όχι της Κέρκυρας....;

 Η ένταση που ακολούθησε δεν επέτρεψε την ενασχόληση  με... την... Κέρκυρα.

Οι ερμηνείες του εκνευρισμού:

- Αφενός,  η επίδειξη της κυριαρχίας αφού είχε αποκτήσει ιδιαίτερη δυναμική η συνολική κερκυραϊκή "αναγνώριση"  της δύναμης  του Κερκυραιάρχη. Ήθελε λοιπόν να.. μαλώσει την ΟΚΕΣΑ που... παραβλέπει την κυριαρχία του και... τολμάει να θέτει θέματα έξω από τα... δικά του ενδιαφέροντα  και ... όρια αλλά και να την μειώσει   ότι δεν ενδιαφέρεται για την Κέρκυρα αλλά για τους... Ηπειρώτες.
 (Είχε προηγηθεί το... τραγελαφικό του 1985 αλλά, άλλη... φορά. Και φυσικά, ακολούθησε η, μετά το 2000 πλήρης υποταγή και της ΟΚΕΣΑ στην... κυριαρχία).

- Αφετέρου, ήθελε να του δοθεί η... αφορμή ώστε να διαλαλήσει (με επιδίωξη η ΟΚΕΣΑ να γίνει ο... πομπός τους)  σειρά... μεγάλων χρηματοδοτήσεων: Πέντε φράγκα για τροχάλους, πέντε για στούμπωμα γουβών, 7 για δημοτικές  θρουμπόσκουπες,   2 για γυάλισμα μουσικοκράνων,  3 φράγκα σε ελεήμονα σωματεία, 4,2,1,6........, 100 εκατομμύρια δρχ. για το καμπαναριό τού Θαυματουργού  και,  φυσικά: 0,0000000001 φράγκο  στην... ατίθαση ΟΚΕΣΑ!

   

Η ακτινογραφία του έργου της Ιόνιας Οδού βήμα-βήμα εδώ από:

http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/42502-i-aktinografia-tou-ergou-tis-ionias-odoy-vima-vima

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: