Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

#Δήμαρχος #Ποντικονησίων, Τζόγια μου!


Δήμαρχος Ποντικονησίων! 

(ΡΩΜΗΟΣ ύστερος-Ποιητική autenergos.blogspot.com)


Απάντων Ποντικονησίων
Δήμαρχος να γινόμουνα
αξιότερος των Κερκυραίων
όλων θα δοξαζόμουνα

Πάντες εμένα θα δοξάζουνε
παντού θα με υμνούνε
άξιος, θα μου φωνάζουμε:
σαν σένα να γενούμε

Κανόνι και από Πέραμα
ψηλ' απ' τα αεροπλάνα
θα αγναντούν όσα έκαμα
και από τα πλοία, πλάνα

Γήπεδα-πλείστα κτίρια
λιμάνια-οδικάξονες
αεροδρόμια μύρια
εξέδρες κυπαρίσσινες 

Φόρμουλες τροχών δυο-τεσσάρων
σε ομαλούς ανώμαλους
του Δήμου πλείστων των δρομάρων
για οδηγούς ανέμυαλους

Πρόεδροι Συμβουλίωνε
Σύμβουλοι Αντιδημαρχαίοι
και άλλους τίτλους θάχουνε
χίλιοι οι νοματαίοι!

Στα κυπαρίσσια τσι κορφές
ποπό θα τον θρονιάσω
λαού να ακούω τις φωνές
τα μούτρα να του κλάσω

Χάνους και εις τη θάλασσα
ξηρά θα γέμει χάνους
χάνους παντού θα διέτασσα
θα διοικούσα χάνους

Σχολές παγκόσμιες θα στηθούν
κόσμου να 'ρθουν οι δήμαρχοι
δήμους τους πως να διοικούν
να μάθουνε οι φίλαρχοι

Μόσχα, ΝιουΓουόρκ, Πεκινία,
Παρίσι,Λόντον, Αθηνάς
Ποντικονισιών στα θρανία
φώτα θα δουν: Πως διοικάς

Ω μάτια, ακούστε Τζόγιες μου
με πόση δόξα θα στεφτώ
Κορφών στολίδι η φήμη μου
τρέχω χωρίς να το σκεφτώ

Μέγιστος πάντων των δημάρχων
του κόσμου όλου θα στηθώ
ως Ποντικονισίων Άρχων
της γης εγώ θα ηγηθώ

Κι όλοι θ' απορούν με δέος:
Άλλος ποιος θα δημαρχούσε;
Αν δεν ήταν Κερκυραίος:
ποιος Ποντίκων θα αρχούσε;


Τζόγια=χαρά (Κ.Λ./Σ.Κ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: